Alle BTM stations zijn "onbekend"

  • 10 April 2023
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Sinds een paar weken staan in het overzicht van mijn geregistreerde Bus, Tram en Metroritten de reis geregistreerd als “onbekend” naar “onbekend”. Dat geldt voor alle BTM reizen, ook reizen van langer terug die er ooit wel goed in stonden. De genoemde prijs lijkt wel te kloppen, op ov-chipkaart.nl staan de haltes wel met naam genoemd. Mijn treinreizen staan er allemaal wel goed in.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb NS Flex met Dal Voordeel en dus ook BTM op rekening.


7 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bekend probleem, niet alleen voor BTM reizen. Gelukkig klopt de prijs.

 

Ik vind het vooral raar dat reizen die eerst wel goed staan vermeld met vertrek en bestemming, een week later “onbekend” zijn. Vooral met declareren voor zakelijke reizen is dit onhandig.

Reputatie 7
Badge +3

Zal wel weer één van de vele storingen bij NS zijn. Een week geen storing bij NS is een week niet geleefd, lijkt het wel. 

Reputatie 7
Badge +3

Tja, Flex. Meer hoeven we er eigenlijk niet over te zeggen.

Reputatie 7
Badge +1

Nu hebben we een keertje privacy, is het weer niet goed 😁

Hier hetzelfde probleem met R-net (Utrecht) en GVB (Amsterdam). Als ik een declaratie-overzicht aanmaak staan de stations er wel weer correct op vermeld.

Heel vreemd allemaal. Ik heb sinds een paar weken NS Flex (na altijd een abonnement met reizen op saldo gehad te hebben) en ben er tot nu toe niet kapot van… Duurt erg lang voordat reizen correct worden vermeld in het overzicht, niet fijn met declareren zakelijke reiskosten.

Reputatie 7
Badge +3

Voor de gein heb ik eens gekeken naar mijn (heel beperkte) reishistorie. Afgelopen zomer met de trein naar Rotterdam geweest en daar met de metro naar Ahoy (Zuidplein). Bij de ritten met de RET is Rotterdam Centraal wel bekend, maar Zuidplein is nu onbekend. 

Reageer