beantwoord

Annuleren schoolreisje

  • 13 October 2023
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

L.S.
 

Via de media hebben we opeenvolgende verontrustende berichten ontvangen over de ontwikkelingen in Amsterdam, naar aanleiding van de situatie in Israël. 

In verband met de verhoging van het dreigingsniveau zijn er extra maatregelen genomen in Amsterdam.

Op basis van deze ontwikkelingen hebben wij besloten het schoolreisje van groep 7 morgen te annuleren en op een ander moment te laten plaatsvinden. 

Deze beslissing hebben we in samenspraak met ons bestuur genomen.

De school is verantwoordelijk voor de veiligheid van de kinderen en medewerkers. Wij vinden het dan ook onverantwoord om vandaag naar Amsterdam te gaan, waarbij een bezoek aan jullie museum ook op de planning staat. 

Onlangs hebben wij voor alles onze kinderen en 4 collega's tickets besteld om met de trein naar Amsterdam af te reizen. 

Is het mogelijk om voor onze teleurgestelde kinderen nieuwe tickets te ontvangen?

 

Hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Remy Maatman

Directeur Lonnekerschool

icon

Beste antwoord door MoDe 13 October 2023, 11:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Geachte mevrouw Maatman,

 

Alle begrip voor uw keuze, het is helaas de laatste dagen gebleken dat kinderlevens geen waarde hebben bij extreme groepen, maar u schrijft hier op een reizigersforum van veelal behulpzame medereizigers die geen toegang hebben tot de administratie.

U zult contact op moeten nemen met Klantenservice, en bellen is in deze situatie het duidelijkste. (Edit) 030 7515155.

Normaal wordt dit afgewezen, maar het hoeft nu niet bij voorbaat zo te zijn, 

Succes!

Badge +3

Beter bellen naar 030-7515155, want Cartoon Haarmode kan er ook weinig mee.

Reputatie 7
Badge +4

Klopt Tochjo, slip of the vinger, ;-)

 

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag,

Het beoogde museum heeft laten weten dat het niet veilig genoeg is? Amsterdam heeft diverse musea die educatief de moeite waard zijn.

Normaal gesproken kunnen e-tickets niet gewijzigd worden en wordt er geen geld terug gegeven. Wanneer de tickets niet gedownload zijn loont het zeker de moeite om contact op te nemen met NS klantenservice. Zijn ze wel gedownload dan is de kans klein dat NS je tegemoet komt.

Reputatie 7
Badge +3

Het is niet duidelijk aan welk museum een bezoek gebracht zou worden. Er wordt gesproken over “jullie museum’. Op deze community van NS zou het dan om het Spoorwegmuseum in Utrecht gaan.

Maar ik kan me de bedenkingen wel voorstellen. Van te voren is niet te voorspellen wat de aard van de demonstraties en of het niet op rellen kan uitlopen. Er zijn helaas bijna altijd wel idioten te vinden die zo'n demonstratie aangrijpen om op gewelddadige wijze de orde te verstoren. Daar wil je natuurlijk in terechtkomen met een groep leerlingen.

Mogelijk dat overleg met Klantenservice coulance oplevert. Maar ik zou nergens vanuit gaan.

Reageer