Skip to main content
beantwoord

App Qr

  • March 13, 2024
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb vanochtend 2 keer geprobeerd om een kaartje te kopen via de app, hij pakte het niet dus ik ben maar naar het apparaat toe gegaan om daar een kaartje te kopen, toen ik in de trein zat laadde hij ineens wel, ik heb dus nu 20 euro weggegooid, is het nog mogelijk om geld terug te vragen? Mvg Gaby

Beste antwoord door Erryt NS

Wij geven helaas geen restitutie, maar als de ticket nog niet is geopend kunnen wij nog wel uit coulance een couponcode verstrekken waarmee je een gratis reis kan verzilveren met dezelfde waarde. Daarvoor kan je terecht bij onze klantenservice.

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • March 13, 2024

Als je de kaartjes niet download, dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat kijken of je het geld terug kan krijgen van de niet gebruikte kaartjes.


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • March 13, 2024

Een e-ticket kan natuurlijk, maar doorgaans is inchecken met bijvoorbeeld de betaalpas, iPhone of Applewatch veel handiger. 


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2024

Wij geven helaas geen restitutie, maar als de ticket nog niet is geopend kunnen wij nog wel uit coulance een couponcode verstrekken waarmee je een gratis reis kan verzilveren met dezelfde waarde. Daarvoor kan je terecht bij onze klantenservice.