Ik heb vanochtend 2 keer geprobeerd om een kaartje te kopen via de app, hij pakte het niet dus ik ben maar naar het apparaat toe gegaan om daar een kaartje te kopen, toen ik in de trein zat laadde hij ineens wel, ik heb dus nu 20 euro weggegooid, is het nog mogelijk om geld terug te vragen? Mvg Gaby
Bladzijde 1 / 1
Als je de kaartjes niet download, dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat kijken of je het geld terug kan krijgen van de niet gebruikte kaartjes.
Een e-ticket kan natuurlijk, maar doorgaans is inchecken met bijvoorbeeld de betaalpas, iPhone of Applewatch veel handiger.
Wij geven helaas geen restitutie, maar als de ticket nog niet is geopend kunnen wij nog wel uit coulance een couponcode verstrekken waarmee je een gratis reis kan verzilveren met dezelfde waarde. Daarvoor kan je terecht bij onze klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.