beantwoord

bestelling

  • 4 April 2022
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Hallo 

 

Ik had een kaartje besteld voor vandaag,  maar hij werkte niet.

icon

Beste antwoord door JurgenH 4 April 2022, 10:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat werkte niet? Je kon niet inchecken? Dat klopt, want met E-tickets kun je niet inchecken. Code is om poortjes met 'scan tickets' te openen.

Het poortje ging niet open met de Qr code.

Reputatie 7
Badge +3

Het poortje ging niet open met de Qr code.

Poortje 'scan tickets' genomen en bij dalurenkaartje na 9 uur?

Wanneer een poortje niet opent, dan kun je via de infopaal vragen om het poortje te openen.

Gewoon bij de scan tickets,  oké maar heb nu Gewoon mijn ov chipkaart gebruikt. Dus ga nu dubbel betalen. Wil graag mijn bestelling retour. 

Reputatie 7
Badge +3

Gewoon bij de scan tickets,  oké maar heb nu Gewoon mijn ov chipkaart gebruikt. Dus ga nu dubbel betalen. Wil graag mijn bestelling retour. 

Hoe laat wilde je door de poortjes en met wat voor kaartje? bij dalurenkaartje kun je voor 9 uur niet door de poortjes. Je kunt het beste via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice voor terugbetaling.

Oh lees het net, had een daluren ticket,  en was 8.50. Dus kan niets retouren zeker?

Reputatie 7
Badge +1

In principe worden e-tickets niet terugbetaald, omdat niet kan worden gecontroleerd of ze gebruikt zijn of niet.

Maar omdat je met je ov-chipkaart gereisd hebt zou je, zoals MoDe schrijft, even rechtstreeks contact op kunnen nemen met de klantenservice van NS om te kijken of er iets mogelijk is.

Reageer