Skip to main content

Ik heb zojuist een e-ticket besteld, maar omdat ik bij mijn eerste keer geen bevestiging of e-mail hen ontvangen, heb ik deze twee keer besteld en betaald. Hoe kan ik een bestelling annuleren en het geld hiervoo terugvragen?

Welkom bij de NS Community!

Als je twee keer een zelfde ticket hebt betaald (zelfde naam/datum/traject) dan neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Je zou eigenlijk meteen naar de ‘ophaalpagina’ gestuurd moeten worden (plus binnen 20 minuten ook nog een bevestiging per e-mail, voor later ‘ophalen/downloaden/importeren in de NS app’).

Maar blijkbaar vindt men dat eerste niet zo belangrijk en zegt men “als je binnen een uurtje nog geen mail hebt dan neem maar contact op” (wat ook best lang kan duren, voordat je ‘contact’ hebt…) 😥

Blijft uiteindelijk de mogelijkheid over (maar waar staat dat!?) om een los kaartje uit een automaat te kopen (voor zelfde traject en datum) en dat later maar te declareren.

Waarbij natuurlijk iedereen op dat kaartje kan reizen… 


Reageer