Skip to main content
Antwoord

betaald maar geen vervoersbewijs gekregen.

  • October 27, 2022
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Beste antwoord door Thom

Het had er al moeten zijn, kijk wel even in de junkmail voor de zekerheid. Neem contact op met Klantenservice. 030 7515155. Zij sturen het dan opnieuw toe.

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • October 27, 2022

Het had er al moeten zijn, kijk wel even in de junkmail voor de zekerheid. Neem contact op met Klantenservice. 030 7515155. Zij sturen het dan opnieuw toe.


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 27, 2022

U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.


  • Op het juiste spoor
  • October 29, 2022

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Ik heb precies hetzelfde kwart voor 8 jongeren dagkaart gekocht der net nogsteeds niks ook niet in spam of reclame


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 29, 2022

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Ik heb precies hetzelfde kwart voor 8 jongeren dagkaart gekocht der net nogsteeds niks ook niet in spam of reclame

Neem contact op de klantenservice. Zij kunnen hem nasturen. Dat is makkelijker dan geld terug te moeten vragen voor een 2e kaartje.

 Helaas duurt het de laatste tijd veel langer dan die aangegeven 20 minuten en soms wel meer dan 1 uur. Ik hoop dat je het kaartje inmiddels hebt.