beantwoord

betaald maar geen vervoersbewijs gekregen.

  • 27 October 2022
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

icon

Beste antwoord door Thom 27 October 2022, 10:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het had er al moeten zijn, kijk wel even in de junkmail voor de zekerheid. Neem contact op met Klantenservice. 030 7515155. Zij sturen het dan opnieuw toe.

Reputatie 7
Badge +3

U kunt hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Ik heb precies hetzelfde kwart voor 8 jongeren dagkaart gekocht der net nogsteeds niks ook niet in spam of reclame

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb straks een enkeltje gekocht bedrag is afgeschreven maar ik heb een uur later nog niks ontvangen, ondertussen opnieuw geprobeerd en gelijk via de mail gekregen nu heb ik dus voor 2 kaarten betaald maar 1 gekregen.

Ik kan nergens vinden hoe dit opgelost moet worden, alleen geld terug bij vertraging.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

Ik heb precies hetzelfde kwart voor 8 jongeren dagkaart gekocht der net nogsteeds niks ook niet in spam of reclame

Neem contact op de klantenservice. Zij kunnen hem nasturen. Dat is makkelijker dan geld terug te moeten vragen voor een 2e kaartje.

 Helaas duurt het de laatste tijd veel langer dan die aangegeven 20 minuten en soms wel meer dan 1 uur. Ik hoop dat je het kaartje inmiddels hebt.

Reageer