Volgens mij had de Ns beloofd dat er tzt een dag vrij reizen zou komen met het boekenweekgeschenk toen vorig jaar tijdens de lockdown niet door kon gaan. Belofte maakt schuld heet dat volgens mij. Of heb ik dat verkeerd begrepen toen?
boekenweek
Beste antwoord door Tamzin
Volgens mij had de Ns beloofd dat er tzt een dag vrij reizen zou komen met het boekenweekgeschenk toen vorig jaar tijdens de lockdown niet door kon gaan. Belofte maakt schuld heet dat volgens mij. Of heb ik dat verkeerd begrepen toen?
In 2020 was er in eerste instantie aankondigd dat de gratis reisdag later in het jaar zou worden ingehaald. Na nogal wat kritiek (waarom iedereen in een trein stoppen voor pretvervoer tijdens corona) maakte NS een paar dagen later bekend dat de gratis reisdag voor 2020 definitief kwam te vervallen.
Voor 2021 en 2022 heeft NS al in een vroegtijdig stadium aangekondigd dat er geen gratis reisdag kwam.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.