beantwoord

Boete

  • 29 October 2022
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Goedenavond,

Op 6 september 2022 heb ik een bezwaarschrift en restitutieformulier naar de NS gezonden. Ondanks dat ik bevestigingen van ontvangst mocht ontvangen waarin staat dat ik binnen 5 dagen een reactie mag ontvangen, heb ik uiteraard tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Uiteraard heb ik een aantal keren telefonisch contact gezocht en gehad met de Klantenservice en ja u begrijpt het al, door al de klachten over vertraging mag ik gewoon wachten tot ik uiteindelijk een e-mail zal ontvangen en eventueel een restitutie. Ook nu hang ik inmiddels 11 minuten aan de lijn, met de excuses. Ik vind het inmiddels te belachelijk voor woorden, maar ik ga echt volhouden, want het gaat me niet gebeuren dat de NS denkt, zolang we niet reageren gaat deze mevrouw een beetje moe worden en uiteindelijk stoppen. Nou, dat denk ik niet !!!!

 

icon

Beste antwoord door MoDe 30 October 2022, 08:23

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens en kennen de situatie niet.

Als je de boete nog niet betaald hebt, raad ik je aan om dat wel te doen. Als het bij een incassobureau komt, ga je meer betalen. Verzoek om kwijtschelding is geen verzoek voor uitstel van betaling. Het is druk bij de klantenservice en kan weken tot maanden duren voor je een reactie hebt.

Reageer