Hoi beste,
Ik heb vandaag een dagkaart gekocht maar ik wou hem alvast voor morgen halen. Is het mogelijk om deze kaart te verplaatsen naar morgen?
ik heb vandaag ook nog niet gerezen op de dagkaart.
groetjes
Hoi beste,
Ik heb vandaag een dagkaart gekocht maar ik wou hem alvast voor morgen halen. Is het mogelijk om deze kaart te verplaatsen naar morgen?
ik heb vandaag ook nog niet gerezen op de dagkaart.
groetjes
Welkom bij de NS Community!
Wij (reizigers helpen reizigers) kunnen er niets mee, maar als je het ticket zojuist (laat op de avond) gekocht hebt voor ‘vandaag’?
Dan neem contact op met de Klantenservice (030 751 5155), en koop voor de zekerheid in ieder geval het juiste ticket voor ‘morgen’ want wijzigen van de datum is niet mogelijk.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.