Skip to main content
Antwoord

dagkaart jongeren

  • July 11, 2022
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Ik heb mijn dagkaart voor vandaag besteld maar ik eilde een dagkaart voor morgen, dinsdag 12 juli

Kan u dit veranderen?

 

Beste antwoord door Thom

Als u het erg laat heeft besteld, kunt u het proberen bij Klantenservice 030 7515155. Dit is een van de uitzonderingen waarbij het niet meteen wordt afgewezen. In principe worden geopende e-tickets niet vergoed.

3 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • July 11, 2022

Als u het erg laat heeft besteld, kunt u het proberen bij Klantenservice 030 7515155. Dit is een van de uitzonderingen waarbij het niet meteen wordt afgewezen. In principe worden geopende e-tickets niet vergoed.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 11, 2022

En als ik de ticket nog niet geopend heb?


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • July 11, 2022

Dan moet u het zeker proberen, dat helpt enorm, 😉 Eenmaal geopende tickets kunnen gebruikt worden, ongeopende niet en dat is net het punt. De reden waarom het normaal wordt geweigerd is de fraudegevoeligheid. Als het is geopend kun je er op reizen en dat is verder niet na te gaan. Hou de gegevens bij de hand, Klantenservice kan alles inzien. Wij hebben geen toegang als reizigers tot de administratie, het moet via Klantenservice.