Ik heb mijn dagkaart voor vandaag besteld maar ik eilde een dagkaart voor morgen, dinsdag 12 juli
Kan u dit veranderen?
Ik heb mijn dagkaart voor vandaag besteld maar ik eilde een dagkaart voor morgen, dinsdag 12 juli
Kan u dit veranderen?
Als u het erg laat heeft besteld, kunt u het proberen bij Klantenservice 030 7515155. Dit is een van de uitzonderingen waarbij het niet meteen wordt afgewezen. In principe worden geopende e-tickets niet vergoed.
En als ik de ticket nog niet geopend heb?
Dan moet u het zeker proberen, dat helpt enorm, Eenmaal geopende tickets kunnen gebruikt worden, ongeopende niet en dat is net het punt. De reden waarom het normaal wordt geweigerd is de fraudegevoeligheid. Als het is geopend kun je er op reizen en dat is verder niet na te gaan. Hou de gegevens bij de hand, Klantenservice kan alles inzien. Wij hebben geen toegang als reizigers tot de administratie, het moet via Klantenservice.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.