Ik heb gisteren treinticket besteld Breda-Venlo, die kostte €20,20. Ik reis voor de eerste keer met de trein. Ik heb dagretour gehaald (ik heb €40,40 betaald), waarvan ik dacht dat je ook meteen een retourticket haalde voor welk datum dan ook. Maar eigenlijk is het retour voor dezelfde dag heb ik nu gelezen. Maar ik wil zaterdag/zondag pas terug. Weet iemand wat ik moet doen? Bestaat er een mogelijkheid dat ik €20,20 terugkrijg?
Dagretour
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Nikolina,
Normaal gesproken wordt er geen geld teruggegeven voor tickets, want ze kunnen niet ongeldig gemaakt worden, dus je zou er alsnog mee kunnen reizen.
Je kunt wel rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter, om te kijken of ze uit coulance toch iets voor je kunnen betekenen.
Overigens, als je vaker zulke reizen gaat maken, zou ik zeker overwegen een abonnement af te sluiten. Met Dal Voordeel krijg je bijvoorbeeld 40% korting op alle reizen in de daluren en dit abonnement kost € 5,10 per maand. Met één reis van € 12,75 heb je die kosten dus al terugverdiend. Abonnementen zijn na een maand elke dag opzegbaar. Op deze pagina kun je alle abonnementen vinden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.