dagretour tussentijds uitstappen

  • 1 February 2023
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Eerdaags ga ik met een losse dagretour van Den Helder naar Leiden. Op de terugweg wil ik op Station Amsterdam uitstappen om later mij  weg weer te vervolgen naar Den Helder. Kan dat?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat mag alleen op stations die op de route liggen, zoals Sloterdijk. Ik zie zo gauw geen reisadviezen via Centraal, dus daar mag het dan niet.

Badge +3

Reisadviezen van Heerlen naar Leiden gaan hooguit over Amsterdam Zuid/Schiphol, dus op Amsterdam Centraal kom je daar niet mee.

Overweeg dan een https://www.discoverholland.com/holland-travel-ticket dat is ook geldig bij GVB (bus/tram/metro).

Te koop uit de kaartautomaten op stations, geldig na 9:00 en in het weekend natuurlijk de hele dag.

Reputatie 7
Badge +3

Reisadviezen van Heerlen naar Leiden gaan over Amsterdam Zuid (of een hele andere route via Utrecht), dus op Amsterdam Centraal kom je daar niet mee.

Ik zou even je bril opzetten, vraag betreft Den Helder naar Leiden. 👓 Dus niet vanaf Heerlen.😁

 

Badge +3

Ik zou even je bril opzetten, vraag betreft Den Helder naar Leiden. Dus niet vanaf Heerlen. 

Oh ja, ik zat met Haarlem in mijn hoofd… Maar dan hetzelfde (vanaf Sloterdijk/Lelylaan met GVB of fietsen naar het centrum) 😴

Een ‘los kaartje’ blijft gewoon geldig om je reis te vervolgen vanaf de genoemde stations.

Reageer