Ik wou dus een retourticket halen om morgen van colmschate naar Apeldoorn te gaan en andersom. Ik klik in de app dus een trein aan die om 20-02-24 11:49 gaat. Op die zelfse pagina daaronder staat ticket kopen, dus ik selecteer de dagretour en heb betaald. Als ik nu bij mijn tickets kijk is er een dagretour voor 19-02-24 gehaald inplaats van 20-02-24. Ik kan deze morgen niet gebruiken ga ik vanuit..... en heb dus geld verspild. Is het mogelijk om dat geld terug te krijgen of omteruilen in dagkaart voor 20-02-24?
Beide is helaas niet mogelijk, NS geeft het niet terug, de kaart wordt ook niet omgeruild.
Het is met een e-ticket niet na te gaan of er mee gereisd is of niet. Het beleid van NS is geen geld terug te geven als er fraude mee kan worden gepleegd.
Zucht....
Voorwaarden aangevinkt en betaald zonder te checken of reisroute, naam en datum kloppen? Op de betaalpagina worden gegevens aangegeven met de waarschuwing dat na betaling niets meer gewijzigd kunnen worden.
Ongeopend kan het lonen om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.
Zucht....
Voortaan in/uitchecken met je bankpas?
Dan heb je dit soort problemen niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.