Ik wou dus een retourticket halen om morgen van colmschate naar Apeldoorn te gaan en andersom. Ik klik in de app dus een trein aan die om 20-02-24 11:49 gaat. Op die zelfse pagina daaronder staat ticket kopen, dus ik selecteer de dagretour en heb betaald. Als ik nu bij mijn tickets kijk is er een dagretour voor 19-02-24 gehaald inplaats van 20-02-24. Ik kan deze morgen niet gebruiken ga ik vanuit..... en heb dus geld verspild. Is het mogelijk om dat geld terug te krijgen of omteruilen in dagkaart voor 20-02-24?
beantwoord
dagretour verkeerde dag
Beste antwoord door Thom
Beide is helaas niet mogelijk, NS geeft het niet terug, de kaart wordt ook niet omgeruild.
Het is met een e-ticket niet na te gaan of er mee gereisd is of niet. Het beleid van NS is geen geld terug te geven als er fraude mee kan worden gepleegd.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.