beantwoord

dagretour verkeerde dag

  • 19 February 2024
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik wou dus een retourticket halen om morgen van colmschate naar Apeldoorn te gaan en andersom. Ik klik in de app dus een trein aan die om 20-02-24 11:49 gaat. Op die zelfse pagina daaronder staat ticket kopen, dus ik selecteer de dagretour en heb betaald. Als ik nu bij mijn tickets kijk is er een dagretour voor 19-02-24 gehaald inplaats van 20-02-24. Ik kan deze morgen niet gebruiken ga ik vanuit..... en heb dus geld verspild. Is het mogelijk om dat geld terug te krijgen of omteruilen in dagkaart voor 20-02-24? 

icon

Beste antwoord door Thom 19 February 2024, 22:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beide is helaas niet mogelijk, NS geeft het niet terug, de kaart wordt ook niet omgeruild.

Het is met een e-ticket niet na te gaan of er mee gereisd is of niet. Het beleid van NS is geen geld terug te geven als er fraude mee kan worden gepleegd. 

Zucht....

Reputatie 7
Badge +3

Voorwaarden aangevinkt en betaald zonder te checken of reisroute, naam en datum kloppen? Op de betaalpagina worden gegevens aangegeven met de waarschuwing dat na betaling niets meer gewijzigd kunnen worden.

Ongeopend kan het lonen om telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice.

Zucht....

Voortaan in/uitchecken met je bankpas?

Dan heb je dit soort problemen niet.

Reageer