beantwoord

daluren

  • 1 May 2022
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Wat jammer dat je alleen daluurkaartjes kan kopen wat verbonden moet zijn aan een abbonnementhouder, zo sluit je een hoop mensen uit. Ik kom een a twee keer per jaar naar Nederland en zou graag gebruik maken van deze dalurenkaartjes. Het staat trouwens ook niet duidelijk aangegeven dat er een abbonnementhouder aanwezig moet zijn, gemiste kans voor NS, wat ik normaal gesproken met de trein zou doen die ik nu met de auto. Klantvriendelijkheid is niet jullie sterkste kant. Vriendelijke groet, Irene Suurmeijer.

icon

Beste antwoord door Momo 1 May 2022, 22:09

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als je buiten de spits mee wilt reizen met iemand die een NS/student abonnement heeft, zie www.ns.nl/samenreiskorting

Een abonnementhouder moet aanwezig zijn tijdens je (samen)reis. Helder toch?

wat ik normaal gesproken met de trein zou doen doe ik nu met de auto. Klantvriendelijkheid is niet jullie sterkste kant. 

Nou ja succes daarmee dan. 😴 Waar wil je heen eigenlijk?

Voor reizigers die een paar keer per jaar naar Nederland komen is er natuurlijk geen korting @I.J.Suurmeijer maar dat had je zelf al kunnen bedenken.

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt gebruik maken van dalurenkorting als jij als jij in Nederland bent een Flex daluren abonnement neemt. Voor €5,10 per maand kun je dan in de daluren met 40% korting reizen.

Begrijp uit jouw post dat in het land waar jij woont niemand uitgesloten wordt en toeristen zonder abonnement met korting kunnen reizen?

Reputatie 7
Badge +3

Als je met meer personen bent kun je Groepstickets kopen. En pre-corona waren er altijd wel goedkope kaartjes via Vakantieveilingen, Actie van de dag of Spoordeelwinkel te koop die zeker voor een langere reis goedkoper uitpakten dan met 40% korting reizen. Maar ja, die zijn er al een tijdje niet meer. 

Maar je kunt net als diverse andere mensen die het buitenland wonen NS Flex nemen. Kost misschien wat moeite omdat NS wel wat hobbels opwerpt voor klanten met een buitenlandse IBAN en buitenlands adres, maar het kan wel. 

Reputatie 7
Badge +1

Maar dat je-in pre.covid tijden- voor wat betaalbaarders van te voren naar een totaal andere winkel zou moeten is toch wel een enorm uitzondering die geen enkele buitenlanders zal vatten.

Overigens zijn er voor de at frequenter en langere stukken rijdende toerist oo tal van voordeelkaarten die de alhier wonende niet kan/mag gebruiken

Reageer