Ik heb ondervonden dat met Daluren 40% Voordeel abbonnement, retourreis 1e klas, GEEN rekening wordt gehouden met IC direct toeslag? Ik reken af bij de kaartjesautomaat met mijn SNS bankpas, V Pay, en heb geen wifi betaalmogelijkheid (om veiligheidsreden heb ik die betaalmogelijkheid geblokkeerd). Bijv. van Amsterdam naar Rotterdam en terug
Daluren abbonnement en IC Direct toeslag
Beste antwoord door Thom
Even voor de zekerheid: heeft u uw pasje ook voor de toeslagzuil van ICDirect gehouden? Dat is normaal gebruikelijk als u met de ICDirect wilt reizen. Het is ook nog goedkoper als u in de daluren incheckt. U checkt dus normaal met uw kaart bij NS in en ook nog een keer bij de toeslagzuil.
Het systeem werkt mogelijk anders dan u denkt. U heeft helemaal geen wifiverbinding of Vpay nodig. U rekent helemaal niet af met uw bankpas. Er moet saldo op uw kaart staan en als u Flex heeft hoeft ook dat niet, dan rekent u uw reizen af aan het eind van de maand.
Het is ook niet erg handig om bij elke reis saldo op de kaart te zetten met uw bankpas. U kunt voor automatisch opladen kiezen als u nog op saldo reist.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.