Skip to main content

Goedendag, 

ik had voor de 20e een daluren kaartje gekocht voor mijn fiets a €7,50. Omdat ik dacht door de busstakingen geen bussen zouden rijden. Dit viel achteraf mee en heb de bus gepakt naar CS Amersfoort. Ik heb voornoemd daluren kaart voor de fiets niet gebruikt. Kan ik het geld teruggestort krijgen op mijn rekening

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of het niet toch gebruikt is. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan had u de fiets gratis mee kunnen nemen.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.


Reageer