beantwoord

Daluren ticket wijzigen naar gewoon/spits

  • 2 September 2022
  • 7 reacties
  • 425 Bekeken

Kan ik mijn net gekocht daluren-ticket ook wijzigen naar een gewone ticket? Zodat ik er ook mee ik de spitsuren kan reizen? En zo ja hoe?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Momo 2 September 2022, 20:05

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als het een e-ticket is kunt u niets meer wijzigen, helaas. E-tickets kunnen alleen in hele en zeldzaam voorkomende omstandigheden worden veranderd. Uw situatie valt daar niet onder.

Het is meestal zo dat u met een e-ticket voor de daluren zich niet in de trein mag bevinden.

Badge +3

Als je hetzelfde ticket (zelfde naam, datum, traject) zonder korting bestelt kan er meestal wel wat geregeld worden.

Ja ik ben in principe hetzelfde kaartje nodig als wat ik nu heb, alleen pas nadat ik deze had gekocht zag ik dat deze alleen geldig was in de daluren. Terwijl ik een reis zocht qua tijd in de spitsuren. Dus vind het überhaupt al raar dat ik dan een daluren ticket optie kreeg..

 

@Robert B Is het dan een kwestie van contact opnemen met de klantenservice?

Badge +3

Ja, neem contact op met de Klantenservice en leg de situatie uit. Hou beide ordernummers bij de hand (staat ook in de bevestigingsmail en je bankafschrift).

Om wat voor daluren ticket ging het eigenlijk? Volgens mij krijg je bij bestellen van een regulier ticket hooguit de optie voor 40% Samenreiskorting (daluren).

Reputatie 7
Badge +3

Er is ook nog de keuze uit het vroegboekticket als je minstens 4 dagen van tevoren bestelt. Maar er staat wel bij dat zo'n kaartje alleen in de daluren geldig is.

 

 

Ja was een vroegboek ticket inderdaad. Was niet scherp genoeg.

Bedankt voor de reacties ik zal het gaan proberen!

Badge +3

Zolang je het ticket nog niet opgehaald hebt (via de link/knop in de e-mail) dan kan je het gewoon annuleren, via de Klantenservice.

Als tip dus om dat pas op het laatste moment te doen (als je zeker weet dat je die dag gaat reizen).

Reageer