beantwoord

datum treinkaartje

  • 15 April 2023
  • 4 reacties
  • 164 Bekeken

Goedendag,

 

Ik heb gisteravond een treinkaartje voor mij en mijn zoon (5jr) online besteld voor vandaag (15april)

Nu ik de tickets wil laden in de NS app is de railrunner van mijn zoon al verlopen terwijl ik de datum op 15 april had gezet.

Heb nu alleen mijn eigen ticket nog

 

Met vriendelijke groet,

Jurriën van den Dool

icon

Beste antwoord door mrfreeze 15 April 2023, 11:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Bespreek dit met de klantenservice. Wij kunnen niks voor u betekenen helaas.

Reputatie 7
Badge +3

Van kaartjes die in de app gezet zijn is niet te controleren of deze gebruikt zijn. Als het kaartje verlopen is, dan is er niet opgelet bij het kopen van het kaartje. Je zult er geen geld voor terug krijgen. Er zit niets anders op dan eennieuw kaartje te kopen. 

Weet je dat je voor een 5 jarige gratis Kids vrij kunt aanvragen? Je betaalt alleen €7,50 voor een persoonlijke kaart voor het kind.

Reputatie 7
Badge +3

Ligt er ook een beetje aan hoe laat het kaartje is gekocht. Als aannemelijk te maken is dat er niet meer mee gereisd is, heb je best kans dat je je geld terug kunt krijgen.

Neem rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Het is een bekende bug dat tickets in de app soms spontaan bij ‘verlopen’ komen te staan.

Zolang je ze kunt openen (QR code tonen) zijn die gewoon bruikbaar op de datum die er op staat (tik op ‘omdraaien’ rechtsonder in de app).

Reageer