Mijn zus en ik hebben zondag 2 oktober een e-ticket besteld voor woensdag 5 oktober. Groep ID W18481-2/2. Het staat op naam van MJW Bijnnen en MHJ van der Palen. We wilden een dagje naar Amsterdam. Sinds gisteren heb ik Corona en nu kan het niet doorgaan. Kunnen we dit doorschuiven naar 16 november?
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen Greetje Weijers en welkom bij de NS Community.
Jammer om te lezen dat jullie reis niet door kan gaan door ziekte. Helaas is het niet mogelijk om de reisdatum van een e-ticket aan te passen. Nadat de bestelling is afgerond kunnen er geen wijzigingen meer gedaan worden aan de bestelling.
Als het ticket nog niet is geopend of gedownload kunnen mijn collega's mogelijk nog iets voor je betekenen. Neem contact op met onze Klantenservice via Social Media, chat, of door te bellen. De contactdetails vind je op deze pagina.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.