Datumaanduiding en e-mail in Fysiek magazine SPOOR = "spoorzoektocht" | NS Community
beantwoord

Datumaanduiding en e-mail in Fysiek magazine SPOOR = "spoorzoektocht"

  • 30 November 2021
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Beste leden van de redactie van SPOOR,

in jullie mooi en goed vormgegeven fysieke blad SPOOR mis ik een datumaanduiding. Ik zie hem niet op de omslag, niet boven het voorwoord en iet in de colofon.

Ik kan uit de context van het voorwoord wel opmaken dat het voor mij liggend exemplaar (nr. 5) waarschijnlijk in november 2021 is uitgegeven maar een verschijningsdatum ontbreekt.

Daarnaast ontbreekt naar mijn mening een communicatiekanaal richting de redactie: e-mail. Er worden in de colofon wel mogelijkheden aangegeven om via diverse moderne wegen (facebook, Instagram etc.) contact op te nemen of een brief te schrijven maar een e-mailadres wordt niet genoemd.

Maak van contactopname met de redactie en referentie aan jullie mooie fysieke blad SPOOR geen "spoorzoektocht”.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 November 2021, 10:55

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dat er geen e-mail adres staat klopt. NS is al langere tijd niet meer bereikbaar via email.

Goedemorgen rikernst en welkom bij de NS Community!

Helaas zijn er geen rechtstreekse contactopties beschikbaar om in contact te komen met de redactie van Spoor. De contactinformatie die vermeld staat in het colofon is van de Klantenservice of van het NS Favourites blog. Suggesties of verzoeken aan de redactie kunnen ingediend worden via de Klantenservice, wat je in wezen nu ook hebt gedaan. Ik heb je feedback bij deze dan ook doorgespeeld.

Reputatie 7
Badge +1

ALS je eenmaal ooit je @mail ergens hebt gepost, dan weet je niet wat je tot jaren later, nog kan overkomen in zake van ongewenste en oplichters mail. En bedrijven/instanties zitten niet te wachten op stromen en bergen ongewenste mails.

Reputatie 7
Badge +3

Wat ook niet meer in de colofon van Spoor staat is dat Spoor exclusief voor abonnementhouders is. Net als NS extra dat al lange tijd niet meer is. Bij de online-versie heeft men het dan ook over lezers.

Reageer