afbeelding verwijderd door moderator bevat persoonlijke gegevens
de heer de reis gaat niet meer door
Beste antwoord door Tamzin
Ik heb contact gehad met de ns, mij werd gevraagd om het bankafschrift toe te sturen, om zo mijn(geld) code terug te krijgen, aangezien mijn reis niet doorgaat. Door omstandigheden
Dit is een discussieforum van reizigers. Wij kunnen u niet helpen, daarvoor moet u bij de klantenservice zijn.
Overigens kunnen etickets normaal na aankoop niet meer geannuleerd worden. Dat staat ook in de voorwaarden als u het ticket koopt.
De volgende keer kunt u beter uw bankpas gebruiken om te reizen. Dan kunt u op het laatste moment nog besluiten om wel/niet op reis te gaan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.