beantwoord

De links in de email voor de cadeautjes voor mijn verjaardag werken niet.

  • 7 January 2024
  • 7 reacties
  • 150 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Voor mijn verjaardag kreeg ik een e-mail met daarin 3 links voor 3 cadeautjes. Helaas werken deze links niet: pagina niet gevonden krijg ik 3x te lezen.

Ik zou graag werkende links willen hebben, want ik stel deze cadeautjes op prijs.

icon

Beste antwoord door Momo 8 January 2024, 23:30

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Lia54, welkom op onze NS Community. Mag ik vragen van welk mailadres deze mail afkomstig is?

info@email.ns.nl

Badge +3

Lijkt me legitiem 

Ze weten mijn naam weliswaar niet, maar de verjaardag klopt wel.

In deze mail (juni 2023) ging het overigens om een verkapte reclame voor Bookchoice (8 gratis e-boeken), met een link naar https://webformulier.ns.nl/verjaardag/bookchoice die dus niet werkt. 

Dat is op zich ook nog wel logisch, want er stond in die mail De cadeaucode is geldig t/m 31 december 2023 maar om heel die pagina dan maar te verwijderen… 🤔

Reputatie 7
Badge +3

Zo af en toe heb ik ook dat bepaalde linkjes naar NS pagina's niet werken, bv linkje naar de couponpagina vanuit de Wintercity aanbieding. Het euvel is dan cookies en na wissen van de NS cookies werkt alles weer goed. Worth a try

Badge +3

Zo af en toe heb ik ook dat bepaalde linkjes naar NS pagina's niet werken, bv linkje naar de couponpagina vanuit de Wintercity aanbieding. Het euvel is dan cookies en na wissen van de NS cookies werkt alles weer goed. Worth a try

Heb al een boek.. 🤣 en NS cookies verwijderen (o.a. wegens het mysterieuze inlog-probleem hier op de Community) blijf ik niet mee aan de gang.

Reputatie 7
Badge +3

Heb al een boek.. 

Ja, ik ook, en dat Bookchoice blief ik niet, ik wil gewoon papieren boeken, hoewel het intussen best wel vol komt te staan boven.😁

Maar misschien wil @Lia54 wel een Bookchoice boek. 

 

Reputatie 6

Je kunt in dit geval met onze klantenservice contact opnemen Lia54, dan kan je daar verder geholpen worden met de 3 cadeautjes.

Reageer