Door een overlijden kunnen we niet op reis. Hoe kunnen we annuleren en het geld voor de jaartjes terug krijgen?
Als het om e-tickets gaat die gedownload zijn, krijg je niets terug. Mocht het gaan om een kaartje voor de overledende of niet gedownloade tickets dan zou je nog contact kunnen opnemen met NS klantenservice via de andere kanalen.
Gaat het om kaartjes uit de automaat waarmee niet ingecheckt is dan kun je na de datum die er opstaat contact opnemen met de klantenservice.
Als u e-tickets heeft gekocht, kunt u helaas niet annuleren. U bent uw geld kwijt. Kartonnen kaartjes uit het automaat, waarmee op de geldigheidsdatum niet mee is ingecheckt, kunnen na het verstrijken van de dag wel worden teruggevraagd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.