ik wilde gebruik maken van mijn keuzedag. ik had 12 minuten overstap tijd om in en uit te checken. helaas door vertraging moeten rennen naar de volgende trein en dus niet mijn keuzedag kunnen activeren.
hoe kan ik gemaakte kosten declareren?
ik wilde gebruik maken van mijn keuzedag. ik had 12 minuten overstap tijd om in en uit te checken. helaas door vertraging moeten rennen naar de volgende trein en dus niet mijn keuzedag kunnen activeren.
hoe kan ik gemaakte kosten declareren?
Beste antwoord door Robert B
De Keuzedag had ook eerder op de kaart gezet kunnen worden (bijv. de dag van tevoren bij een supermarkt).
Is de aanvang van je reis in de spits dat betaal je gewoon voltarief, maar wordt bij een overstap in de daluren de Keuzedag aangesproken.
Daarvoor moet je natuurlijk wel uit- en weer inchecken, en op veel stations zul je dan door de poortjes naar buiten en weer naar binnen moeten, wat normaal binnen 12 minuten natuurlijk wel lukt (incl. eventueel de Keuzedag laden bij een kaartautomaat).
Helaas, vergoeding zult u niet zomaar krijgen, hooguit als de Keuzedag later op de dag alsnog gebruikt is, en de eerdere reis geheel in de daluren was.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.