doorsturen deel 2

  • 14 May 2024
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

ik heb een kaartje besteld en betaald voor een medereiziger .

 

ik kreeg geen mail die ik door kan sturen en screenshot werkt niet meer ??? 

 

 

hoe krijg ik vervoersbewijs naar de telefoon van een ander zodat die kan reizen ??? 


2 reacties

Reputatie 6

Goedemiddag Jan-Albert. Welkom bij de NS Community.

Ik raad je aan om ook even in je spam filter te kijken, je dient namelijk altijd een e-mail te ontvangen, deze kan je dan doorsturen. Kan je het echt niet vinden? Neem contact op met onze klantenservice

Reputatie 7
Badge +3

Screenshot en pdf zijn niet geldig als vervoersbewijs. Heb je de mail inmiddels ontvangen? Neem anders telefonisch contact op met NS klantenservice als diegene her kaartje snel nodig heeft.

Voor een volgende keer zou je het emailadres van degene die er mee gaat reizen kunnen invullen.

Reageer