Skip to main content

Goedendag,

 

Vanochtend heb ik een e-ticket gekocht voor De Klomp-Delft. 

Je kan hiervoor zonder ov-kaart reizen, ik had hem voor het geval wel bij me.

Maar daar is ook nog eens 20 euro van afgeschreven terwijl ik ook de e-ticket gekocht heb.

Dit zou miss kunnen komen omdat ik uitgecheckt hebt bij Delft met ov-kaart, maar dat weet ik niet zeker of ik dat gedaan heb.

Met vriendelijke groet,

 

JavDalfsen

 

Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Bedankt, ik heb het geld teruggekregen


Het lukt me niet om in contact te komen met NS. Bellen, chat, geen contact mogelijk!!!!


Reageer