Skip to main content
Antwoord

Dubbel betaald

  • October 5, 2021
  • 3 reacties
  • 913 Bekeken

Goedendag,

 

Vanochtend heb ik een e-ticket gekocht voor De Klomp-Delft. 

Je kan hiervoor zonder ov-kaart reizen, ik had hem voor het geval wel bij me.

Maar daar is ook nog eens 20 euro van afgeschreven terwijl ik ook de e-ticket gekocht heb.

Dit zou miss kunnen komen omdat ik uitgecheckt hebt bij Delft met ov-kaart, maar dat weet ik niet zeker of ik dat gedaan heb.

Met vriendelijke groet,

 

JavDalfsen

 

Beste antwoord door Tochjo

Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

3 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • October 5, 2021

Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • October 5, 2021

Bedankt, ik heb het geld teruggekregen


  • Op het juiste spoor
  • October 31, 2022

Het lukt me niet om in contact te komen met NS. Bellen, chat, geen contact mogelijk!!!!