Ik heb dubbel dagkaart moeten kopen omdat ik de eerste dagkaart niet ontving voor mijn trein ging.. kan ik de eerste/tweede dagkaart geld terug vragen? Deze staan op dezelfde naam
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Vervelend dat je een 2e dagkaart hebt gekocht omdat je de 1e niet ontving, maar bellen had jou geld kunnen besparen. Meestal ontvang je een e-ticket binnen een paar minuten, maar kan het ook een half uur duren voor je een link met e-ticket ontvangt. Iets voor de volgende keer.
In een e-mail app moet vaak ingesteld worden hoe vaak de e-mails van het internet opgehaald worden. Bijvoorbeeld eenmaal per 15, 30 of 60 minuten.
Als de gebruiker van de e-mail app dan niets extra's doet, kan dat dus maximaal 15, 30 of 60 minuten vertraging geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.