Skip to main content

Ik heb dubbel dagkaart moeten kopen omdat ik de eerste dagkaart niet ontving voor mijn trein ging.. kan ik de eerste/tweede dagkaart geld terug vragen? Deze staan op dezelfde naam

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Vervelend dat je een 2e dagkaart hebt gekocht omdat je de 1e niet ontving, maar bellen had jou geld kunnen besparen. Meestal ontvang je een e-ticket binnen een paar minuten, maar kan het ook een half uur duren voor je een link met e-ticket ontvangt. Iets voor de volgende keer.

In een e-mail app moet vaak ingesteld worden hoe vaak de e-mails van het internet opgehaald worden. Bijvoorbeeld eenmaal per 15, 30 of 60 minuten.

Als de gebruiker van de e-mail app dan niets extra's doet, kan dat dus maximaal 15, 30 of 60 minuten vertraging geven.

Reageer