Ik heb zojuist voor mijn vrouw en mij 4 tickets geboekt twee voor de heenreis naar schiphol en twee voor de terugreis maar nu heb ik per ongeluk bij de terugreis dezelfde datum gebruikt als voor de heenreis.Kunnen jullie mij helpen geld retour te krijgen of ticket van terugreis op juiste datum te zetten
Hoi Aben,
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen dit uiteraard niet voor je vergoeden.
Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Normaal gesproken kun je geen geld terugkrijgen voor e-tickets, maar wellicht willen ze uit coulance iets voor je betekenen. Misschien kun je met je vliegtickets aantonen dat je die terugreis niet gaat maken op die datum?
Overigens verbaast de tag ‘Dal Voordeel’ me enigszins. Als je een abonnement hebt, hoef je alleen maar in- en uit te checken met je OV-chipkaart. Het is niet mogelijk om losse tickets met korting te kopen. Tenzij het om Samenreiskorting gaat, maar dan moet de abonnementhouder nog steeds in- en uitchecken met OV-chipkaart. Alleen de medereiziger mag met een los ticket met Samenreiskorting reizen.
Ik heb zojuist voor mijn vrouw en mij 4 tickets geboekt twee voor de heenreis naar schiphol en twee voor de terugreis maar nu heb ik per ongeluk bij de terugreis dezelfde datum gebruikt als voor de heenreis.Kunnen jullie mij helpen geld retour te krijgen of ticket van terugreis op juiste datum te zetten
Iets klopt hier niet. U kunt met DalVoordeel geen etickets gebruiken, U moet altijd in/uitchecken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.