beantwoord

dubbele betaling

  • 20 August 2022
  • 6 reacties
  • 183 Bekeken

Zojuist 2x een medewerker van ns gesproken. Mijn eticket is te laat toegezonden, waardoor ik de trein zou missen. Daardoor een nieuw kaartje gekocht in de automaat, bijlage is echter niet mee te zenden zoals de medewerkers voorstelden. Conducteur adviseerde kcc te melden. Inloggen via fb is in onderhoud.

Dus de reis is 2x betaald. Gaarne restitutie of hernieuwd contact.

 

 

icon

Beste antwoord door Thom 20 August 2022, 18:18

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U had beter even contact op kunnen nemen met Klantenservice, dan had u een ander ticket gekregen. Dit is altijd dubieus natuurlijk, waardoor het wat lastiger wordt om te beoordelen. U zult het op moeten lossen bij Klantenservice. Het is erg druk.

 

Een e-ticket is er niet meteen. Het is niet te laat als het er niet meteen is. Maar doorgaans wel binnen twintig minuten. Het zit vaak in de spam en er kan ook een fout emailadres zijn opgegeven.

Reputatie 7
Badge +1

Momenteel zijn er op twitter weer opvallend veel klachten over e-tickets die te laat ontvangen worden. Er wordt op twitter nu al gezegd dat het een uur kan duren voordat het ontvangen wordt.

 

Samen met allerlei andere nadelen blijf ik het een slecht product vinden.

Reputatie 7
Badge +4

Indertijd hield men standaard een uur aan, later 15 of 20 minuten en nu kennelijk af en toe weer een uur.  Ik denk dat veel bestellers verwachten dat het er meteen is. In de praktijk is dat vaak ook zo maar lang niet altijd. De meeste mensen die niet zo vaak kopen gaan uit van hele snelle levering en ik vind dat ook begrijpelijk. NS zou een indicatie van de levertijd kunnen vermelden. 

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet bij klantgegevens. Momenteel gaat bellen het snelst, via chat, Twitter en Facebook is het echter makkelijker om foto van tickets mee te leveren.

Hoe kom je dan bij chat?

Badge +3

Druk op deze pagina op de knop Chat met NS.

Reageer