Wij hebben zojuist vier e-tickets voor de reis Den Haag Centraal-Assen besteld. Dit zouden er twee moeten zijn. We zijn ingecheckt met deze twee tickets en de overige twee tickets hebben we nog niet gedownload. Kunnen wij het geld van deze twee tickets nog terugkrijgen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Sterre Hendriks,
Voor verzoeken tot restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Maar ik zou daar wel even mee wachten, gezien de drukte vanwege het gedoe rond Amsterdam.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.