beantwoord

E-ticked mailtje veel te laat ontvangen

  • 21 October 2022
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

Woensdagavond had ik een gezellig borrel in Rotterdam. 

Toen ik van plan was om naar huis te gaan, keurig via App kaartje gekocht. 21:19.

Geen mail ontvangen, pas om 1 uur 's nacht. Ik heb toen andere vervoer kunnen regelen. 

Nu heb ik  2x een kaartje gekocht, niet kunnen gebruiken. Ik heb vanochtend jullie klantenservice gebeld, maar omdat ik geen andere vervoerbewijs heb, kan ik nu fluiten naar mijn centjes. 

Dus ongeveer 20 euro betaald, 15 minuten aan de telefoon. Ongeveer 5 minuten bezig met het vinden van de juiste woorden voor deze  forumbericht. Mijn tijd is ook kostbaar. Maar wat zij  de kosten voor het bedrijf NS.

Ik gebruik zelden OV, maar door deze ervaring wordt het in de toekomst alleen maar ... 

Hoe gaat u dit oplossen, erg benieuwd naar uw reactie. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 21 October 2022, 15:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Eerst geeft u aan een kaartje te hebben gekocht, maar niet ontvangen. Kan gebeuren. U kunt dan contact opnemen met de klanteNService om te kijken waar het mis is gegaan.

Vervolgens heeft u blijkbaar ander vervoer gevonden, waar u geen vervoerbewijs van heeft? Heeft het wel geld gekost dan?

Even later geeft u aan twee keer een kaartje te hebben gekocht? Heeft u dat tweede kaartje op hetzelfde moment gekocht? Heeft u dat kaartje ook niet ontvangen dan?

Er gaat bij NS regelmatig iets mis. Met de klanteNService zijn de meeste zaken best op te lossen, maar ik snap gewoon niet helemaal wat hier nou precies gebeurd is.

Welkom op onze NS Community, Alvorada. Jammer dat je een account hebt moeten aanmaken met deze reden. Stuur je een privébericht naar Maxime NS met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, ordernummer(s) en IBAN? Zij kan je vanavond even verder helpen. Het is volgens mij wel in te zien wanneer jouw ticket daadwerkelijk verzonden is.

Welkom op onze NS Community, Alvorada. Jammer dat je een account hebt moeten aanmaken met deze reden. Stuur je een privébericht naar Maxime NS met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, ordernummer(s) en IBAN? Zij kan je vanavond even verder helpen. Het is volgens mij wel in te zien wanneer jouw ticket daadwerkelijk verzonden is.

Bedankt voor de informatie. Je advies opgevolgd. Ik wacht nog steeds op een antwoord. 

Reputatie 7
Badge +1

Denk eens aan een sjipkaart-dan heb je dat gedoe niet, maar mis je natuurlijk wel al dat zo ontzettend interessante gerommel met die fones.

Vanaf de zeer nabije toekomst zal het mogelijk worden met je bankpas als in/uitsjek te benutten-kan al in heel wat bussen-ook dan heb je dat gedoe niet meer. Hopelijk dan, als het werkt.

Welkom op onze NS Community, Alvorada. Jammer dat je een account hebt moeten aanmaken met deze reden. Stuur je een privébericht naar Maxime NS met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres, ordernummer(s) en IBAN? Zij kan je vanavond even verder helpen. Het is volgens mij wel in te zien wanneer jouw ticket daadwerkelijk verzonden is.

Bedankt voor de informatie. Je advies opgevolgd. Ik wacht nog steeds op een antwoord. 

Ik weet niet wanneer je exact het privébericht hebt gestuurd, maar Maxime zal komende donderdag weer een dienst hebben. Ik ga ervan uit dat je dan een reactie kunt verwachten.

Inmiddels af kunnen handelen. 

Reageer