e-ticket 1 class error

  • 8 March 2024
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Good day! 
I got 1 class travel for 2.50€ but after I paid I got this screen. Can I travel 1 class? 


9 reacties

Reputatie 7
Badge

This is not a ticket. On which website did you book?

Reputatie 7
Badge +4

No, besides that, € 2,50 for a first class ticket is beyond reality.

Reputatie 7
Badge +3

No, besides that, € 2,50 for a first class ticket is beyond reality.

Unless it was a birthday present from NS.

 

Reputatie 7
Badge +3

Was the money actually deducted from your bankaccount? From the screenprint it looks like payment was not possible because the website where you pay (iDeal) is blocked based on your IP address. And no payment = no ticket.

Reputatie 7
Badge +4

Goed gevonden. maar dan moet er eerst ook nog sprake zijn van een tweede klas kaartje natuurlijk.;-)

 

Bommel houdt niet zo van de acties waarbij je voor bijna niks in de eerste klas kan rijden, maar dat terzijde. 

Reputatie 7
Badge +3

Goed gevonden. maar dan moet er eerst ook nog sprake zijn van een tweede klas kaartje natuurlijk.;-)

Niet zomaar goed gevonden, dit kreeg ik vanwege het heugelijke feit dat ik zo'n 2,5 week geleden weer een jaartje ouder ben geworden. En ja, natuurlijk moet er dan ook een tweede klas kaartje zijn, maar dat kan ook een abonnement zijn of gewoon zonder abonnement inchecken met de OV-chipkaart. Maar je moet wel eerst voor €2,50 een upgrade aanschaffen en daar gaat het in dit geval mis, zo te zien wordt kan de betaling via iDeal niet gedaan worden vanaf het IP address van TS. Dat is niet iets wat aan NS ligt. 

Reputatie 7
Badge +4

Wees blij dat je er weer een jaar bij kon krijgen. Al spreek ik mezelf wel tegen, want dan moet ik nog veel blijer zijn, ahum. Thom is al op weg naar de zeven kruisjes en dat ben jij nog lang niet.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, zeker. Weer een jaartje erbij is beter dan het alternatief.😄  Hier komen trouwens de 6 kruisjes al akelig dichtbij. 

Badge +3

IDeal weigert verbindingen vanuit UA (Oekraïene). Zelfde voor India en zo, waar veel scammers actief zijn.

Blijkbaar heeft @Roksolana Yayko een VPN verbinding of om een andere reden een Oekraïens IP adres. Bij managed/corporate smartphones of laptops is dat niet ongebruikelijk.

IDeal refuses connections from UA (Ukraine). Same for India and such, where many scammers are active.

Apparently @Roksolana Yayko has a VPN connection or for some other reason a Ukrainian IP address. This is not unusual with managed/corporate smartphones or laptops.

Reageer