Ik heb gister een E-ticket gekocht, alleen is het geld twee keer van mijn rekening gegaan. Ik heb dan maar ook 1 ticket gekregen. Kan ik dit geld nog terugvragen?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelIk heb gister een E-ticket gekocht, alleen is het geld twee keer van mijn rekening gegaan. Ik heb dan maar ook 1 ticket gekregen. Kan ik dit geld nog terugvragen?
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelU kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.