beantwoord

E ticket

  • 26 May 2022
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Heel erg jammer dat NS geen normale oplossing kunnen vinden voor mensen die hun e-ticket niet kunnen gebruiken. Ik moest nu 50 euro voor een retourtje Breda betalen. Klantenservice is ook erg moeilijk te bereiken.

Tip: koop echt pas op het station via de ns app je kaartje. Dat bespaart je veel rompslomp als je niet meer kunt gaan en de ticket is al wel snel binnen. 

icon

Beste antwoord door MoDe 26 May 2022, 18:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

er is ook nog steeds die CHIPKaart=betaal je pas als je echt reist/insjekt-met ook nog ruimere regeling voor spitsuren. Mdt foto erop ook nog toegang tot veel meer reducties en ABOś.

Tijd om op app te komen hangt bepaalt niet af van waar je zit, wel van de vele, vele storingen en andere ruis

Reputatie 7
Badge +3

Tip: investesteer in een persoonlijke of anonieme OV chipkaart. Koop online tickets als je zeker weet dat je gaat reizen, maaar download ze pas als je de deur uit gaat. Koop ze niet vlak voor vertrek op het station, want het kan een kwartier maar ook.meer dan een uur duren voor je de mail hebt.

Reageer