e ticket | NS Community
beantwoord

e ticket

  • 15 August 2022
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Beste, ik heb net e ticket gekocht maar ik heb niet op de datum gelet waarbij ik het voor vandaag heb gekocht maar ik wil het voor morgen. Kan het morgen worden gebruikt 

icon

Beste antwoord door Thom 16 August 2022, 00:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Nee, als u het echt vannacht na twaalf uur heeft gekocht en met vandaag 16 augustus bedoelt, dan kan dat niet. Het is niet na te gaan of u er mee gereisd heeft, en dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Dat doet NS niet.

Als u het voor twaalf uur op 15 augustus heeft gekocht en met morgen 16 augustus bedoelt:

Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Omdat u er niet op een realistische manier mee heeft kunnen reizen is dit een van de uitzonderingen waarbij u nog wel eens een nieuw kaartje krijgt. Leg dit meteen uit, want het antwoord op deze vraag is standaard nee.

 

U mag in geen geval met de ticket met de datum van vandaag op morgen reizen.  De datum op de ticket moet absoluut dezelfde zijn als de dag waarop u reist.

Reageer