Beste, ik heb net e ticket gekocht maar ik heb niet op de datum gelet waarbij ik het voor vandaag heb gekocht maar ik wil het voor morgen. Kan het morgen worden gebruikt
Nee, als u het echt vannacht na twaalf uur heeft gekocht en met vandaag 16 augustus bedoelt, dan kan dat niet. Het is niet na te gaan of u er mee gereisd heeft, en dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één. Dat doet NS niet.
Als u het voor twaalf uur op 15 augustus heeft gekocht en met morgen 16 augustus bedoelt:
Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Omdat u er niet op een realistische manier mee heeft kunnen reizen is dit een van de uitzonderingen waarbij u nog wel eens een nieuw kaartje krijgt. Leg dit meteen uit, want het antwoord op deze vraag is standaard nee.
U mag in geen geval met de ticket met de datum van vandaag op morgen reizen. De datum op de ticket moet absoluut dezelfde zijn als de dag waarop u reist.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.