Ik heb een E-ticket gekocht, en het is bijna een uur en ik heb geen email bevestiging gekregen, en nog steeds geen E-ticktet op mijn app. Wat moet ik hier mee doen?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelIk heb een E-ticket gekocht, en het is bijna een uur en ik heb geen email bevestiging gekregen, en nog steeds geen E-ticktet op mijn app. Wat moet ik hier mee doen?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelKijk allereerst in de junkfolder. Daar komt het vaak terecht. Normaal adviseren we Klantenservice maar die is slecht bereikbaar. 030 7515155. Het is er zeer druk. Na een uur had de ticket er al moeten zijn. Klantenservice kan zien of u hem al geopend heeft of niet en zo niet dan krijgt u een nieuwe. Vaak is het emailadres niet goed gespeld.
Heb ticket gekocht, mail ontvangen en NS app op telefoon. E-ticket in app downloaden werkt niet. Krijg melding: can’t open page.
Oh vreemd, spijtig dat het niet werkt. Heb je de laatste versie van de app? Lukt het wel om het als pdf te openen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.