Hallo ik had een kaartje gekocht op me telefoon maar hij is niet gebruikt en had hem perongelijk gekocht had een vraagje kon k me geld terug krijgen of niet
In principe krijg je geen geld terug. Maar proberen bij de klantenservice kan altijd.
Het is lastig om voor e-tickets geld terug te krijgen, omdat NS niet kan nagaan of het ticket is gebruikt of niet.
Alleen als het ticket nog niet is gedownload/geopend is het soms mogelijk om het geld terug te krijgen.
Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice.
Ik ben heel benieuw hoe je per ongeluk een treinkaartje kan kopen?
Om een kaartje per ongeluk te kopen moet je verschillende stappen ondernemen met daarbij ook nog een stap om te kunnen betalen. Je bent niet de eerste die per ongeluk een kaartje koopt, dus ik ben benieuwd hoe dat kan.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.