Skip to main content
Antwoord

e ticket

  • September 14, 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb mijn E-ticket niet ontvangen. Hoe krijg ik mijn geld terug?

Beste antwoord door Thom

Kijk eerst even in de spam. Een e-ticket is er ook niet meteen. Doorgaans binnen 20 minuten maar het kan soms nog wat langer duren. Als het niet komt, neem contact op met Klantenservice, dan krijgt u een nieuwe. 030 7515155. U bent uw geld niet kwijt.

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • September 14, 2022

Kijk eerst even in de spam. Een e-ticket is er ook niet meteen. Doorgaans binnen 20 minuten maar het kan soms nog wat langer duren. Als het niet komt, neem contact op met Klantenservice, dan krijgt u een nieuwe. 030 7515155. U bent uw geld niet kwijt.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 14, 2022

Er is een storing waardoor e-tickets niet geleverd worden. Je kunt contact opnemen met de NS klantenservice om het geld terug te krijgen.