beantwoord

e ticket

  • 13 July 2023
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Hoi ik heb net zo 4,70 betaalt voor me e-ticket en heb per ongeluk verkeerde datum gezet maar kan het niet wijzigen ben echt teleurgesteld want al me geld is nu op voor niks 

icon

Beste antwoord door Thom 14 July 2023, 00:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heel vervelend, maar als een e-ticket eenmaal is gedownload, krijgt u het niet terug. Klantenservice wil hooguit nog wel eens coulant zijn als u bijvoorbeeld voor morgen een reis heeft geboekt  en de dag van vandaag heeft ingevuld en op een tijdstip besteld waarop de reis gewoon niet meer te maken is. 

Maar dat zal haast niet zo zijn bij een reis van € 4,70, die kan nooit erg lang zijn.

Leuk is anders, maar u bent uw geld inderdaad waarschijnlijk kwijt. Vaak is het beste dan maar te reizen wanneer de e-ticket geldig is.

Reputatie 7
Badge

Volgende keer je bankpas gebruiken?

Reputatie 7

Volgende keer je bankpas gebruiken?

Er is volgens mij bij veel mensen nog niet bekend dat dat kan. Collega's van me vroegen me kort geleden hoe het zat met kaartjes kopen (zij gaan zelden tot nooit met de trein en we gingen een teamuitstap doen). Ze hebben geen chipkaart en willen op het station niet hannesen bij een automaat (om een of andere reden hebben mensen daar vaak angst voor: misschien het verkeerde kaartje kopen,dan missen we de trein als het te lang duurt, de automaat kan kapot zijn😉). Daarom graag tevoren op je gemakje een E-ticket regelen dus. Ik heb ze gewezen op inchecken met je bankpas: kan dat? Nooit van gehoord! Ze vonden het ideaal.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ik heb net zo 4,70 betaalt voor me e-ticket en heb per ongeluk verkeerde datum gezet maar kan het niet wijzigen ben echt teleurgesteld want al me geld is nu op voor niks 

De datum en het traject worden voor de betaling weergeven, net als de voorwaarden, waarin staat dat wijzigen en restitutie na betaling niet mogelijk is.

Je bent niet de enige waarbij de datum fout is, waar is het bij jou misgegaan?

Badge +3

Volgende keer je bankpas gebruiken?

Als die werkt.. Triodos passen (Maestro) werken niet, maar die gaan binnenkort vervangen worden kreeg ik te horen.

Gerelateerd: https://twitter.com/search?q=triodos%20ovpay

Reageer