E-Ticket

  • 28 September 2023
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Kan ik restitutie krijgen voor mijn ticket?k heb een kaartje gekocht met korting, maar ik wist niet dat je alleen op bepaalde tijden mag rijden.Ik kocht een kaartje voor 7:47


4 reacties

Ik kocht een kaartje voor 7:47 Kan ik restitutie krijgen voor het ticket?Het ticket is voor deze tijd niet geldig.Er is niet gespecificeerd voor hoe laat het werkt.Er moest een nieuw kaartje gekocht worden.

Reputatie 7
Badge +3

Kaartjes met 40% korting zijn geldig in de daluren als je met iemand samenreist. Dit staat vermeld in de app en website.

Heb je het kaartje niet gedownload of in de app gezet, dan kun je telefonisch, via chat, X of Facebook contact opnemen met NS klantenservice. Heb je beide kaartjes op dezelfde naam voor hetzelfde traject en datum dan kun je ook contact opnemen, maar de kans is klein dat je restitutie krijgt als ze gedownload zijn.

 

Badge +3

Als u naar beneden scrollt en klikt op “Bestel treinkaartje", dan staat onder de kop “Met korting treinreizen?” duidelijk dat voor het Samenreisticket Dal moet worden samengereisd met een abonnementhouder, en u kunt dat aanklikken om te zien op welke tijden het kaartje geldig is.

U kunt de tekst in de app ook in het Engels laten tonen als uw Engels beter is dan uw Nederlands (bij Instellingen).

Reageer