Skip to main content
beantwoord

E-ticket import failed

  • 1 februari 2024
  • 1 reactie
  • 339 Bekeken

Hallo, ik ben vandaag om 7.28 uur van Groningen naar Vendaam gegaan en naar Groningen van Vendaam om 17.03 uur teruggekomen. Ik had problemen sochtends om mijn E-ticket te krijgen. Ik kreeg het volgende bericht: "E-ticket import failed. Please try again." en probeerde dus meerdere keer het te krijgen. En vanavond weer. Maar ik zie nu op mijn ING rekening dat ik 5 keer 7,05€ heb betaald dus dat is echt vervelend en zou heel graag weten hoe moet ik doen om mijn geld gewoon terug te krijgen. 

Alvast bedankt voor je hulp. 

Mvg, Anna Monnier

Beste antwoord door MoDe

Waarom je 5x een nieuw ticket koopt als het ticket niet komt is mij een raadsel.

Open de 4 extra tickets niet en neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13457 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2024

Waarom je 5x een nieuw ticket koopt als het ticket niet komt is mij een raadsel.

Open de 4 extra tickets niet en neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.


Reageer