beantwoord

E-ticket import failed

  • 1 February 2024
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Hallo, ik ben vandaag om 7.28 uur van Groningen naar Vendaam gegaan en naar Groningen van Vendaam om 17.03 uur teruggekomen. Ik had problemen sochtends om mijn E-ticket te krijgen. Ik kreeg het volgende bericht: "E-ticket import failed. Please try again." en probeerde dus meerdere keer het te krijgen. En vanavond weer. Maar ik zie nu op mijn ING rekening dat ik 5 keer 7,05€ heb betaald dus dat is echt vervelend en zou heel graag weten hoe moet ik doen om mijn geld gewoon terug te krijgen. 

Alvast bedankt voor je hulp. 

Mvg, Anna Monnier

icon

Beste antwoord door MoDe 1 February 2024, 19:41

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Waarom je 5x een nieuw ticket koopt als het ticket niet komt is mij een raadsel.

Open de 4 extra tickets niet en neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reageer