Mijn e ticket voor 29 april laad niet in de ns app
Wat gebeurd er exact? Krijgt u een foutmelding tijdens het laden of kunt u exact aangeven wat er gebeurd?
Heb je een email ontvangen?
Heb wel een mail gehad
Maar kan mijn e ticket niet laden in mijn ns app
Heb wel een mail gehad
Maar kan mijn e ticket niet laden in mijn ns app
Staat de email op hetzelfde apparaat als de ns app?
Kun je op je telefoon op de link in de email tikken en als het dan niet werkt een screenshot maken en die hier posten?
Vareo, het was een gratis iets.
Wat de ns me gaf. En nee het is nog steeds niet gelukt.
rvdborgt er valt geen screenshot te maken er staat laat in de ns app en dat doet de e ticket niet
rvdborgt er valt geen screenshot te maken er staat laat in de ns app en dat doet de e ticket niet
Heb je op je telefoon op de link in de e-mail getikt?
Zo ja, begrijp ik dan goed dat er dan helemaal niets gebeurt?
"Hij doet het niet” kan in de praktijk namelijk heel veel betekenen.
Rvdborgt als ik klik op de link in mijn mail gebeurd er helemaal niets
.....het was een gratis iets....Wat de ns me gaf.....
Wat was dat gratis iets dan ? Toch wel echt bij NS besteld en niet bij een scamsite ?
De email en de app staan beiden op dezelfde telefoon? En kun je het kaartje wel printen?
Gebeurt er helemaal niets als je op de link in de mail klikt?
Neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Re.tep zeker gewoon bij de ns. Ik had een factuur te laat gekregen en daarom mocht ik 1 dag met 1ste klas reizen
Mo do
De chat van de ns snapt niet wat ik bedoel.
Als het goed is kan ik het e ticket ook printen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.