Skip to main content
Antwoord

E-ticket levering

  • October 17, 2021
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Ik heb twee tickets gekocht. Betaald maar niet zichtbaar in de app of via de mail

Beste antwoord door Daniël NS

Hey Tol. Welkom bij de NS Community! 

Ik heb in dit geval een aparte topic van je comment gemaakt. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klantenservice om te kijken waar je tickets zijn. Je kunt alvast je ordernummer opzoeken bij de omschrijving van de betaling, hier gaat naar gevraagd worden! 

1 reactie

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2021

Hey Tol. Welkom bij de NS Community! 

Ik heb in dit geval een aparte topic van je comment gemaakt. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze Klantenservice om te kijken waar je tickets zijn. Je kunt alvast je ordernummer opzoeken bij de omschrijving van de betaling, hier gaat naar gevraagd worden!