Beste
ik heb vandaag een e ticket gekocht voor VANDAAG en de datum ook geweizigd. Zodra k betaal staat dat de ticket voor morgen is. Nu is mijn bon nutteloos.
Beste
ik heb vandaag een e ticket gekocht voor VANDAAG en de datum ook geweizigd. Zodra k betaal staat dat de ticket voor morgen is. Nu is mijn bon nutteloos.
Wijzigen is niet meer mogelijk bij e tickets. U kunt het proberen bij de klantenservice maar ik geef u weinig kans.
Als u het e-ticket heeft geopend of gedownload is er niets meer aan te doen. U kunt het beste er dan toch maar morgen mee gaan reizen, want het geld Is weg. De reden dat het niet kan, is een te veel voorkomend frauduleus gebruik: je koopt een kaartje voor een bepaalde dag en als je dat geld dan terug krijgt, heb je voor twee dagen een kaartje voor de prijs van één. Daar trapt NS dus niet meer in. De meeste mensen zijn echt nog eerlijk, maar van het aantal die dat niet is, zijn er helaas veel te veel, tegen een grote kostenpost.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.