Skip to main content
beantwoord

e-ticket met verkeerde datum

  • 2 november 2023
  • 2 reacties
  • 421 Bekeken

Beste

 

ik heb vandaag een e ticket gekocht voor VANDAAG en de datum ook geweizigd. Zodra k betaal staat dat de ticket voor morgen is. Nu is mijn bon nutteloos.

Beste antwoord door Vareo

Wijzigen is niet meer mogelijk bij e tickets. U kunt het proberen bij de klantenservice maar ik geef u weinig kans.

Bekijk origineel

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • Antwoord
  • 2 november 2023

Wijzigen is niet meer mogelijk bij e tickets. U kunt het proberen bij de klantenservice maar ik geef u weinig kans.


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25001 reacties
  • 2 november 2023

Als u het e-ticket heeft geopend of gedownload is er niets meer aan te doen. U kunt het beste er dan toch maar morgen mee gaan reizen, want het geld Is weg. De reden dat het niet kan, is een te veel voorkomend frauduleus gebruik: je koopt een kaartje voor een bepaalde dag en als je dat geld dan terug krijgt, heb je voor twee dagen een kaartje voor de prijs van één. Daar trapt NS dus niet meer in. De meeste mensen zijn echt nog eerlijk, maar van het aantal die dat niet is, zijn er helaas veel te veel, tegen een grote kostenpost.


Reageer