e-ticket niet ontvangen | NS Community
beantwoord

e-ticket niet ontvangen

  • 26 April 2017
  • 7 reacties
  • 25510 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik heb zojuist een e-ticket besteld. Maar heb nooit het kaartje ontvangen via de mail.
Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 26 April 2017, 12:40

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3
Als de mail ook niet in de map Ongewenste post/Spam is terechtgekomen, dan kunt u het beste even direct contact opnemen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw gegevens kunnen zij zien of er misschien iets is misgegaan, bijvoorbeeld doordat u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld, en de e-mail opnieuw versturen.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Goedemiddag petswa en welkom op het forum.

Wat vervelend dat je je e-ticket nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat Tochjo al een goede suggestie geeft! Heb je je e-ticket al ontvangen of heb je al contact met ons opgenomen?

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Tja, snelst? Telefoneren geeft 's avonds een wachttijd van 24 minuten! Hoe lang zou de chat dan duren??? Hele slechte service, waarom wordt er door hoger management of een andere hoge pief niet bijgesprongen om je klanten te helpen!

Reputatie 7
Badge +1

zie 

 

Het is overigens niet handig om een vraag in een topic van 5 jaar oud te plaatsen dat ook al beantwoord is.

Hallo,                                                                                                              Vanmorgen 2 E-tickets besteld en ook betaald maar ik krijg geen e-mail om de tickets te printen.

Wat moet ik doen?

Reputatie 6
Badge +2

Hallo,                                                                                                              Vanmorgen 2 E-tickets besteld en ook betaald maar ik krijg geen e-mail om de tickets te printen.

Wat moet ik doen?

Helaas is er op dit moment een storing gaande waardoor de tickets veel later verzonden worden. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice om te kijken naar een oplossing.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo,                                                                                                              Vanmorgen 2 E-tickets besteld en ook betaald maar ik krijg geen e-mail om de tickets te printen.

Wat moet ik doen?

Helaas is er op dit moment een storing gaande waardoor de tickets veel later verzonden worden. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice om te kijken naar een oplossing.

Waarom gebruiken jullie 2 verschillende methodes bij de E-tickets en waarom is de Nederlandse methode de slechtste van de 2?? Graag nu eens een keer antwoord!!!!!

Reageer