Antwoord
e-ticket niet ontvangen
Hallo, ik heb zojuist een e-ticket besteld. Maar heb nooit het kaartje ontvangen via de mail.
Wat kan ik hier aan doen?
Wat kan ik hier aan doen?
Beste antwoord door Tochjo
Als de mail ook niet in de map Ongewenste post/Spam is terechtgekomen, dan kunt u het beste even direct contact opnemen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw gegevens kunnen zij zien of er misschien iets is misgegaan, bijvoorbeeld doordat u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld, en de e-mail opnieuw versturen.
Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.